Stage

Ieder jaar zijn er enkele plaatsen beschikbaar voor een Maatschappelijke Stage

Wil je graag een Maatschappelijke Stage lopen bij Stichting JAM? Dat kan! Hier kun je alle informatie vinden.

Wat is een Maatschappelijke Stage?
Maatschappelijke stage houdt in dat jongeren in het voortgezet onderwijs minimaal 30 uur vrijwilligerswerk doen als onderdeel van hun schoolcarrière. Op deze manier leren ze hun directe omgeving op een andere manier kennen en leveren ze een actieve bijdrage aan de samenleving.

Wat houd je de stage bij Stichting JAM in?
Tijdens de stage zul je bezig zijn met de werkzaamheden van de kindervakantieweek. Je bent werkzaam als hulp bij het bouwen, knutselen en de spel-activiteiten. Je taak is ook om de boel samen met de organisatie in de gaten te houden. Maar vooral samen met de kinderen zorgen voor een super-leuke week!

Hoe vraag ik een stage aan?
Voor aanmelden of meer informatie kun je een mailtje sturen naar stage@stichting-jam.nl