Helaas geen KVW2020…

Zoals jullie weten is ons land getroffen door de Corona-crisis. Het virus heeft invloed op onze gezondheid, omgang met elkaar, school, werk en vrije tijd. Onze regering is druk bezig om onze gezondheid in de gaten te houden en stelt regels op om ons ook gezond te houden. Deze regels zorgen ervoor dat we ons moeten aanpassen, wat soms makkelijker gezegd is dan gedaan. We hebben gekeken met ons bestuur naar mogelijkheden om een kindervakantieweek te houden binnen de gestelde regels. Het is ontzettend lastig om een kindervakantieweek te houden zoals we die al die jaren hebben gehouden. We stellen de gezondheid van kinderen, begeleiders en bestuur voorop. Daarom hebben we besloten om de kindervakantieweek dit jaar helaas niet door te laten gaan. Deze beslissing viel ons zwaar, maar door alle gestelde maatregelen is dit in onze ogen de verstandigste oplossing.

We houden de ontwikkelingen in de gaten en gaan er van uit dat we aan het einde van schooljaar 20/21 weer een superleuke week voor jullie in elkaar kunnen draaien. Tot die tijd: blijf gezond en verstandig, en pas op elkaar!

Stichting JAM