Belangrijke informatie

Voor wie
De kindervakantieweek wordt georganiseerd voor alle kinderen uit Middelrode (incl. speciaal onderwijs), die voor 1 oktober 2024 4 jaar worden tot en met alle kinderen die nu in groep 8 zitten.

Eten en drinken
Wij zorgen voor voldoende eten, drinken, fruit, snoep en versnaperingen. Het is dus niet de bedoeling dat er door de kinderen of helpende ouders snoepgoed, drinken e.d. wordt meegebracht.
Als uw kind een dieet volgt of ergens allergisch voor is, dan houden we hier natuurlijk rekening mee.
Tijdens de kindervakantieweek wordt er op vaste tijden met alle kinderen tegelijk gegeten. Dit gebeurt op de speelplaats van de school. Tijdens het eten en drinken gaat de poort van de speelplaats naar het veld op slot. Door geen zoetigheid op het veld te nuttigen, houden we de wespen zo veel mogelijk van het veld af.

Kleding
Omdat er gebouwd, gekleurd, geverfd en heel veel gespeeld wordt, is het logisch dat de kinderen beter niet hun beste kleren aan kunnen doen. Zorg wel voor stevige schoenen of laarzen. Dit is wel zo fijn tijdens het klimmen en timmeren.